Meest gestelde vragen
Bij Health Investment staan wij voor u klaar en denken wij met u mee. Hieronder hebben wij een overzicht gemaakt met veel gestelde vragen zodat u sneller antwoord kan vinden op uw vraag. Staat u vraag hier niet tussen? Of komt u er alsnog niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Aanmelden en annuleren
Hoe kan ik mij aanmelden voor een scholing?
Om u aan te melden voor een scholing, gaat u naar de betreffende pagina van de scholing en klikt u op de groene knop ‘Inschrijven’. Indien u nog geen account bij ons hebt, maakt u een account aan, hierna ontvangt u eerst een verificatie mail van ons. U dient uw account te activeren, wanneer dat is gelukt kunt u zich aanmelden voor een congres. Heeft u al een account? Dan logt u in en vult u de informatie in die wij nodig hebben voor het afwikkelen van de aanmelding.
Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) vergeten ben?
Indien u uw inloggegevens vergeten bent, neem dan via de mail of telefonisch contact met ons op. Wij zullen dan controleren met welk e-mailadres u een account heeft. Het wijzigen van uw wachtwoord leggen wij hieronder uit.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat kan ik nu het beste doen?
Als u uw wachtwoord niet meer weet, dan kunt u het beste naar de inlogscherm van Health Investment gaan. U komt bij dit scherm door rechts bovenin te klikken op 'Inschrijven/Inloggen' of door te klikken op deze link: https://healthinvestment.nl/login.
Hier vindt u Ik ben mijn wachtwoord vergeten, klik hierop en daarna op de groene button ‘ik wil een nieuw wachtwoord’. U ontvangt hierna een wachtwoord in de mailbox van het gekoppelde e-mailadres.*
*Wijzig regelmatig uw inloggegevens en kies voor een sterk wachtwoord.
Na registratie kan ik niet meteen inloggen, wat moet ik doen?
Uw account moet eerst geverifieerd worden. U ontvangt van ons een e-mail en in deze e-mail zit een verificatielink. Als u daarop klikt, dan is uw account bevestigd en is uw account actief.
Tot wanneer kan ik mijn deelname kosteloos annuleren?
Bij een nascholing, webinar of congres kun u uw aanmelding kosteloos annuleren tot twee weken voor aanvang. Voor een buitenlandse reis en de tweedaagse huisartsennascholingen geldt een termijn van vier weken voor aanvang. Wij raden aan bij het congres waar u zich voor aanmeldt te kijken naar de betreffende annuleringstermijn.
Inschrijvingen
Ik heb mij online aangemeld voor een bijeenkomst. Ben ik nu zeker van een plaats?
Onder voorbehoud van annulering van de bijeenkomst, bent u verzekerd van een plaats. Echter alleen wanneer u een bevestigingsemail van ons heeft ontvangen. U kunt in uw account nakijken of uw aanmelding goed is verwerkt. Bij twijfel kunt u een e-mail sturen naar info@healthinvestment.nl
Hoe kan ik mij afmelden?
U kunt zich afmelden via uw account op onze website of door een e-mail te sturen naar info@healthinvestment.nl. Let op: Bij niet tijdig annuleren kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Hierover vindt u meer informatie bij de betreffende nascholing.
Hoe reserveer ik een voorovernachting in het hotel binnen mijn inschrijving van een tweedaagse nascholing?
Bij het inschrijven kunt u in het open veld ‘Opmerkingen’ noteren dat u een voorovernachting wenst te reserveren, zodat wij de aanvraag bij het hotel kunnen doen. De betaling van de voorovernachting volgt bij aankomst in het hotel van de nascholing. De betaling van de tweedaagse nascholing voldoet u via onze website (iDEAL, incasso of factuur).
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Lees ons privacy beleid voor meer informatie: https://healthinvestment.nl/privacy-verklaring
Nascholing en online nascholing
Ik wil graag inhoudelijke informatie over de nascholing ontvangen.
De hand-outs van de congressen en nascholingen worden binnen twee weken na de bijeenkomst beschikbaar gesteld in uw account op onze website. Als u andere inhoudelijke informatie wilt ontvangen, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Ik wil mij aanmelden voor de Tweedaagse huisartsennascholing, maar ik wil 1 dag volgen, krijg ik dan wel punten?
Ja, u ontvangt dan de helft van de geaccredteerde punten. Dit geldt alleen als u zich getekend heeft bij registratie aangemeld en bij het verlaten aan het eind van de laatste lezing van de betreffende dag.
De hand-out van een bepaalde spreker staat niet beschikbaar in mijn overzicht.
Hand-outs worden alleen ter beschikking gesteld als de spreker hiervoor toestemming geeft. Als een bepaalde lezing niet in het overzicht wordt getoond, dan heeft de spreker geen toestemming voor publicatie verleend.
Ik ben niet bij de bijeenkomst geweest, maar wil wel graag de hand-outs downloaden. Is dit mogelijk?
Nee, het downloaden van de hand-outs is alleen toegankelijk voor de deelnemers en niet vrij beschikbaar.
Wanneer ontvang ik de deelnemersinformatie?
U ontvangt de deelnemersinformatie ongeveer twee weken voor aanvang van de bijeenkomst per e-mail.
Hoe kan ik zien of er nog plaats is bij een bijeenkomst?
Als u zich nog kunt inschrijven via het inschrijfformulier, dan zijn er nog plaatsen beschikbaar. Zodra een bijeenkomst volgeboekt is, wordt dit vermeld op de webpagina van de betreffende bijeenkomst. Op dat moment is inschrijven niet meer mogelijk. Als het mogelijk is om op een wachtlijst te worden geplaatst, dan wordt dit vermeld op dezelfde webpagina.
Wordt van ieder live webinar een on demand versie beschikbaar gesteld? En hoe lang wordt de on demand versie beschikbaar gesteld?
Vooralsnog wordt er van elk live webinar een on demand versie gemaakt. Het on demand webinar blijft één jaar online staan.
Zijn alle on demand webinar geaccrediteerd?
De meeste webinars zijn zowel live als on demand voor 1 jaar geaccrediteerd. Echter, niet alle live webinars worden on demand geaccrediteerd. Bij ieder webinar staat vermeld of deze wel of niet on demand geaccrediteerd is. Kijk dus goed bij het betreffende webinar naar de informatie m.b.t. de accreditatie.
Betaling en betaalbewijs
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij het inschrijven bieden wij u de keuze uit drie verschillende mogelijkheden. U kunt betalen via iDEAL, automatische incasso of op factuur. Kies de optie die het beste bij u past en voltooi uw inschrijving zonder zorgen over de betaling. Indien u een factuur wenst te ontvangen dan kunt u kiezen voor de optie 'automatische incasso' en in de opmerking vermelden dat u graag per factuur betaalt.
Waar vind ik mijn betalingsbewijs/factuur?
Het betalingsbewijs van uw inschrijving is gemakkelijk terug te vinden via uw persoonlijke account. Log in op de Health Investment inlogpagina en klik op ‘Mijn deelnames’. Zoek de nascholing waarvoor u het betalingsbewijs wilt vinden en klik op het betaalbewijs om het direct te downloaden. Het betaalbewijs is tevens uw factuur.
Ik wil direct na aanmelding een factuur ontvangen voor mijn werkgever kan dat?
Ja, u kunt een betaalbewijs in uw Health Investment account aanbieden aan uw werkgever. Let op, dit geldt alleen voor iDeal betalingen. Wanneer u gekozen heeft voor automatische incasso of op factuur, wordt de betaalbewijs ongeveer 2 weken voor aanvang van de nascholing toegevoegd in uw account.
De iDEAL-betaling van mijn inschrijving mislukt, wat moet ik doen?
Als uw iDEAL-betaling niet lukt, dan verzoeken wij u vriendelijk om op een ander manier te betalen. Mocht dit niet lukken, neem dan contact met ons op.
Kan de factuur gericht worden aan mijn werkgever?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het inschrijven kunt u in het opmerkingsveld de factuur- en contactgegevens van uw werkgever noteren, zoals het adres, e-mailadres en kostenplaatsnummer. Wij stellen de factuur op en sturen deze vervolgens naar uw werkgever.
Op de hoogte gehouden worden
Via welke manier kan ik op de hoogte gehouden worden van nieuwe scholingen?
U kunt als eerste op de hoogte blijven van nieuwe nascholingen die relevant zijn voor uw beroepsgroep door u aan te melden voor onze mailingen. Klik op de groene knop aanmelden rechts onderin op onze website om u aan te melden. Zo blijft u altijd up-to-date en kunt u tijdig inschrijven voor nieuwe nascholingen.